U3F1ZWV6ZTg1NDQ2OTQwMjg4MTdfRnJlZTUzOTA3MzE4NjAyMjE=

وظائف يومية 10/10/2014


Pre-Sales Engineer is needed for immediate hiring in a well-known company specialized in (Access Control Systems, CCTV Systems, Parking Systems, Guidance Systems,…) .



- Company Name : (AIS) Advanced Integration solutions

- Job Title: Pre-Sales Engineer

- Gender: Female

- Experience: 2-4 years in the same field.

- Website: www.ais-eg.com

- location: First settlement , New Cairo

- New Cairo and Nasr city resident only can apply

- if interested kindly send your CV to ( hr@ais-eg.com ) and mention the Job Title in the Subject .

---------------------------------



للتعين موظفى(tele sales ) بشركة شحن دولى ومقرها مدينة نصر : بالمواصفات التالية: المؤهـــــــــــــــــــل : مؤهل عالى ( خريج حديث - طالب جامعى / معهد عالى) . الســــــــــــــــــــــــــــن : لا يزيد عن 24 عام ( ذكور / إناث) السكـــــــــــــــــــــــن : يفضل ساكني مدينة نصر على أن يتم إرسال السيرة الذاتية الى البريد الالكتروني : : kholod_m2000@hotmail.com

----------------------------------



مطلوب مهندس مدنى إشراف و تنفيذ يشترط الخبرة من 2-3 سنوات للعمل بشركة مقاولات بالقاهرة

ترسل السيرة الذاتية على الإيميل. mdriny@gmail.com

----------------------------------



مطلوب شاب للعمل بمركز انترنت بشركة فريال بأسيوط

يشترط ان يكون متفرغ ويجيد التعامل مع الكمبيوتر

السن لا يزيد عن 30 سنة

بمرتب مجزي

للاستفسار : 01061140145

-----------------------------------



مطلوب للتعين فورا لشركة مقاولات سواقيين خبرة وسكرتيرات لبقة خبرة اوبدون مؤهل عالى او متوسط للتفاصيل 01092040074 بالتجمع الاول

-----------------------------------



مطلوب مصمم يجيد الفوتوشوب للعمل بمطبعة أوت واندور للاتصال 01276556665

------------------------------------



Urgently needed in Allianz Egypt: 



Senior Payroll Specialist 



If you are interested send your CV to yasmine.a.nofal@gmail.com

-------------------------------------



A Company in the field of fashion, automotive, fast food & real estate is seeking :

Job title : HR Coordinator

Experience : 1-2

Gender : Any

Send your CV to :hr@nileprojects.com

Write "HR Coordinator" in the subject line.

---------------------------------------



Sykes embauche !!

Est-ce que le français est votre langue maternelle ?

Renforcer votre carrière à Sykes en joignant une équipe en tant que représentant d’un centre d’appel international pour l'une des plus grandes entreprises multinationales d'électronique dans le monde entier.

Critères de sélection :

• Langue maternelle Française.

• Diplômés universitaires.

• Exempté ou ajourné du service militaire (mâles)

*Horaires du travail fixe.

Si vous êtes intéresser, veuillez envoyer votre C.V. à l’adresse ci-dessous :

recruitegypt@sykes.com

---------------------------------------



Empower Female

(For our new branch)

Account Executive is required to work at Egyptian Chamber of Human Resources Management.

Key Tasks and Duties:

1. Customer service for our clients (Even Face to Face & via Phone).

2. Sales representative for our HR services.

3. Data Entry for all related documents which related to our HR process.

4. Support in administration & secretarial issues.

5. E-marketing for our HR services.

Requirements:

1.0-2 Years of Experience 

2. Fluent in English is must.

3. Previous HR or Management study is preferred 

4. Awareness of Microsoft office package.

5. Excellent communication skills.

6. Time management skills.

7. Ability to work under pressure.

8. Nearest to Nasr City.

Conditions:

1. Working hours 8 hrs. /day.

2. one day off (Availability to work in Holidays).

Remuneration:

1. Basic Salary+ Bonus.

2. Social Insurance.

3. Career path 

4. Outstanding Job Environment

Only Qualified ones are welcomed to send their updated CV with recent photo to:

Rec@egycham.com 

Mention Account executive in the subject.

-----------------------------------



محتاج شباب من الجنسين للعمل بشركه ملابس في الاسماعيليه حديثي التخرج للعمل في الوظائف التاليه - الشؤن الاداريه (اداري) - امين مخازن وسكرتاريه ومحاسبين ومسؤلين مبيعات ان دوور داخل الشركه نفسهااا للتواصل الاتصال ع رقم 01112502818

-----------------------------------



تعلن مجموعه البحر الاحمر عن طلبها لشغل الوظائف التاليه لفرعها بالمعادي:



1) سكرتيره

2) موظف موارد بشريه

3) موظفين تسويق

4) عامله بوفيه



علي من يرغب في التقديم ارسال سيرته الذاتيه علي :

Basma@redseagroup.com.eg



مع وضع اسم الوظيفه في عنوان الميل



وبالتوفيق للجميع

---------------------------------



مطلوب مترجمين و كاتبى مقالات (خريجى ألسن) لشركة سكوب للبرمجيات



يشترط القدرة على كتابة مقالات باللغة الانجليزية لشركة "سكوب" بالمنصورة لتصميم المواقع والبرمجة.



* لا يشترط التفرغ



برجاء إرسال الـ C.V على hr@topteny.com



أو الاتصال على رقم 01008777600 من الساعة 11ص - 3م

----------------------------------



مطلوب مندوبات بيع للعمل علي منجات الشركه داخل فرع فتح الله طنطا وفتح الله المنصوره لايشطرط الخبره المواعيد من 12 الي 9 م الراتب 1200 ج ثابت +300 ج عموله علي المبيعات للاستعلام الاتصال ب 01203872388

----------------------------------



مطلوب بمرتبات مجزية جدااا لمركز تعليمي 

- سكرتارية 

- ادمن 

- منسقين 

يشترط المؤهلات العليا وحسن المظهر 



لارسال السيرة الذاتية cairo.center_hr@yahoo.com

------------------------------------



مؤسسة نيو ستار الدولية

لتجهيزات ومعدات الفنادق والمطاعم 



نظرا لتوسعات الشركة مطلوب للتعيين 



1. تنفيذى مبيعات 

خبره لا تقل عن سنتين فى المبيعات ويفضل نفس المجال 

طموح ولديه القدره على العمل تحت ضغط 

يحمل رخصة قياده ساريه 



2. أخصائية تسويق ( اناث فقط ) 

خبره لا تقل عن سنتين 

تجيد اعداد دراسات السوق واستراتيجيات التسويق 



3. منسقة علاقات عامه ( اناث فقط ) 

خبره لا تقل عن سنتين 

حسنة المظهر 



4. سكرتاريه ( اناث فقط ) 

خبره بالأعمال الاداريه 

المام تام بالكمبيوتر واللغه الانجليزيه 



- تقدم الشركه رواتب مجزية وعمولات وامتيازات اخرى ودورات تدريبيه 

- يفضل قاطنى الهرم والجيزه 



يرسل C.V على sales@newstar-eg.com فى موعد اقصاه اسبوع 

للاستفسار 01026379191

--------------------------------



تعلن شركه روفي كيدز للملابس بالاسماعيليه عن توافر فرص العمل للشباب من الجنسين للعمل حديثي التخرج للعمل في الوظائف التاليه - الشؤن الاداريه (اداري) - امين مخازن وسكرتاريه ومحاسبين ومسؤلين مبيعات ان دوور داخل الشركه نفسهااا للتواصل الاتصال ع رقم 01112502818

----------------------------------



UTT is a leading scientific equipments company located in the 6th of October City looking to fill the position of (Outdoor Technical Sales Rep.) with the following qualifications:

- Male.

- Scientific background is preferable (Faculty of science, agriculture or equivalent).

- 2-3 years Experience in sales in similar fields is preferable. 

- Good command of English

- Very good computer skills.

- Excellent selling & negotiation skills.

- Hard worker & capable to work in a team.

- Able to study laboratory equipments & new technologies.

Benefits:

- Basic salary + Commission + transportation allowance.

- Social insurance after 3 months.

- Very comfortable work environment.

To apply for this position please send your updated CV with a recent photo to: e.lewaa@uttweb.com and write the position code: OTSR001 in the subject line, emails without the position code in the subject line will be neglected.

------------------------------------



شركه ?#‎HORSE_GROUP? للتجاره والتوزيع تطلب موظفين ذكور للعمل في وظيفه اخصائي ?#‏تسويق? و ?#‏مبيعات? out door

*عمولات *مكافأت *حوافز *فرص للترقى الوظيفى

مواعيد العمل من 10ص الى 6 م

01141716254- 01022099984-01067520703

------------------------------------



مطلوب من الجنسين للعمل بشركه تامين اجنبيه كبرى بقسم المبيعات براتب 2000 جنيه وعمولات تصل الى 50% 

المواصفات:

-موهل عالى

-استيفاء الخدمة العسكرية

-يجيد التعامل مع العملاء

-حسن المظهر

(لا يشترط الخبره)

للاستفسار ا/يوسف 01200490499

---------------------------------------



Jovi Tronix company Hiring:

1- Customer Care:

experience 1-2 years

ـ

2- store keeper:

experience 1-2 years at mobiles field

ـ

3- sales supervisor:

experience 2-3 years at mobiles field

ـ

4- product sales executive:

experience more than 2 years at mobiles field

own a car

fluent in english

age up to 30

ـ

qualified candidates send their C.Vs at hr@jovitronix.com 

kindly mention the jobtitle at the mail subject ,otherwise C.Vs wil be ignored .

----------------------------------



مطلوب فورا للشركة السعودية للكهرباء : 

فني خدمات تقنية معلومات

المؤهلات المطلوبة : 

- دبلوم في مجال الحاسب ( شبكات ) 

- خبرة عملية لا تقل عن 3 سنوات في نفس المجال

الرجاء ارسال السيرة الذاتية على الايميل web@rp-jobs.com مع ذكر الوظيفة في عنوان الرسالة

------------------------------------



Senior Civil Maintenance Engineer needed for multinational company

JD:

1. Follow-up work of periodic maintenance of the apartments, according to the maintenance plan and that of residential units 

2. Follow-up maintenance of emergency and that in the event of an emergency or breakdowns problems in all specialties

3. Follow-up observations inside the apartments for the possibility of delivery.

4. Coordination with the operation department to achieve customer orders.

5. Estimate the financial cost of maintenance regarding clients or shops.

6. Follow-up performance of workers in the department

7. . Follow-up companies in the installation of meters consumptions(Water –Electricity-AC) or any civil works

8. . Preparation of studies and suggestions for any emerging work request

Qualification:

- Bachelor’s degree in Engineering (Major: civil).

- Experience from 5 – 7 years

- Leadership skills

-English: Very Good

-Location:Marsa Alam

Send your c.v to’career@portghalib.com’ and write the title in the subject otherwise it will be ignored

-----------------------------------



مطلوب علي وجه السرعه لكبري مصانع المخبوزات والحلويات بــــ أكتوبر :

** عمال خطوط انتاج حلويات ومخبوزات (لايشترط الخبره)

مرتب ثابت + حافز اداء شهرى + تامين صحى + تامينات اجتماعية+ مكافات سنوية

-يوجد انتقالات

- يوجد سكن للمغتربين

ويفضل وجود موقف من التجنيد

وعلى السادة الراغبين فى التقديم ومن لديه الاستعداد للعمل بالشركة التوجه الى ادارة الموارد البشرية على العنوان التالى:

(5 ش الشهيد صبحى نصر ارض الجولف مصر الجديدة)

مواعيد العمل بالاداره من الاحد: الخميس من الساعه 9ص:5م

او الاتصال بمسئول التعيينات بالشركة على الارقام التالية

( 01002930364 -- 01210835442 – 01154418887 )

-------------------------------------



مطلوب كاشير داخل الفروع للعمل فى شركة الكترونيات بالنزهة الجديدة

يشترط الأتى:

1. مؤهل عالى أو متوسط.

2. مهارات الاتصال والأقناع و مهارات التعامل مع الاخرين في العمل .

3. السن لا يزيد عن 27 سنة.

4. القدرة على العمل تحت ضغط.

5: لا يشترط الخبرة

تأمين طبى وتأمين اجتماعى

عدد ساعات العمل 9 ساعات

توافر سكن للمغتربين

برجاء ارسال السيرة الذاتية على الأميل التالى مع كتابة المسمى الموظيفى *كاشير*

hr@dreem2000.net

----------------------------------------



Sales Executive

Required for a company provide HR services ( Consulting - Recruitment - Out Sourcing ), handle account management.1:4 years of experience in the same failed. Males and Females.

interested candidates can send their CVs on ( career@missionconsulting.co )

-----------------------------------------



Company located in Nasr City urgently needs the following positions:

(Accountant, Marketing Coordinator, Recruitment specialist, Legal Affairs)

1. Accountant

Fresh Graduate from private university (GUC, AUC, BUE)

Or English Section from Cairo or Ain shams University

Excellent communication skills, analytical skills, team work skills , active person

2. Marketing Coordinator

(Females Only)

Fresh Graduates with relative studies or diploma in the field

English is a must 

Creative person, multi task kills

3. Recruitment specialist

Experience (0-1)

HR diploma or Study is a must

Excellent communication skills, hard worker, initiative and work under stress

4. Legal Affairs 

(Males Only)

Fresh graduates from law faculty

Excellent communication skills, problem solving skills, active person and flexible with outdoor work

Kindly send your CV Mentioning” position “ in the subject line

Shimaa.elsheikh@dakahlia.net

-------------------------------------



Looking for HR manager for a reputed client to be based in Abu Dhabi. Only candidates with UAE experience of at least 5 years as HR head / Manager please send me you CV on jvirwani@antal.com. Salary approx. USD 6500. Only shortlisted candidates will be contacted.

-------------------------------------



Orientals for Urban Development

About the Job

Summary :

Manage and implement HR & high-end business concepts for the following HR functions: Recruitment, organizational development, performance management & training 

Main Duties

1- Recruitment 

Maintain and enhance recruitment sources in order to find the best matches for OUD vacancies

Coordinate and implement college recruiting initiatives

Research and recommend new sources for active and passive candidate recruiting.

Create job posts to be published online and in Newspapers…etc

Attend employment fairs and perform any necessary preparations like: banners, rollups, corporate identity tools, applications…etc.

Arrange interviews and conduct applicants call in calls 

Conduct HR interviews in order to ensure the corporate standards and job requirements 

2- Organizational Development 

Develop quarter OD plan demonstrating SMART key organizational development objectives.

Design, implement & enhance OUDs workflows, departmental charts and org charts in order to ensure business smoothness & integrity. 

Hold business meeting with key positions along with subordinates in order to conduct process & task analysis 

Use process analysis to prepare drafts for specific policies & procedures

Hold sequential meetings & presentations to explain developed policies, procedures, workflows and org charts

Conduct business integrity reviews and provide biweekly OD report to the HR & Admin Director

Collaborate & develop organizational tools and initiatives

Conduct job analysis in order to set policies & guidelines for recruiting, determining salary ranges and levels or grades, establishing job titles, creating employee’s job goals and objectives, and conducting performance reviews.

3- Performance Management 

Implement & develop KPIs and performance reviews on OrangeHrm

Facilitate communication among employees and management regarding Individual Development Plans IDP.

May guide managers and employees on problem solving, dispute resolution, regulatory compliance and litigation avoidance.

Design and develops HR training programs for management and employees.

Develops and maintains instructional programs.

Prepare performance gap analysis report 

Manage development and implementation of monitoring systems for departmental performance indicators and standards, including ensuring data quality and compliance with internal and external audit requirements.

To coordinate and facilitate the communication to all staff of performance issues including the preparation of reports for managers and committees and giving presentations.

Training & Development 

Prepare and conduct quarter TNA. 

Develops learning activities, audio-visual materials, instructor guides, and lesson plans HR & Admin Director Support

Send, receive and maintain director’s email

Maintain director’s schedules

Maintain basic web administration (create emails, reset passwords, configure email clients…etc)

Interested applicants are kindly requested to send their CVs to elattar@oud.com.co
مع تحيات مدونة وظيفة 
wazzefa.blogspot.com
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

من فضلك:
ضع تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة